در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

کافه ...

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ق.ظ

**********

  آن روزقراربود چهاردوست که ازدنیای مجازی به واقعیت زندگی هم راه پیدا کرده بودیم، همدیگرراملاقات کنیم . در ساعت معین  سرقرارحاضرشدیم . بعد از بیست دقیقه همه دورمیزی ، دریک فضای نسبتا کم نور، باعکسهای سیاه وسفید قاب شده ای که به دو دیوار همجوار نصب شده بود، نشسته بودیم . لبخند می زدیم وازاوضاع واحوال همدیگرمی پرسیدیم . آنجا یک کافه دنج بود که درآن هیچ موزیک لایت بی کلامی پخش نمی شد و برخلاف اسمش ، هیچ فرهادی ناز شیرینش را نمی کشید . پشت میز تک نفره ای ، نزدیک در ورودی ، اقای جوانی که دود سیگارش به مشام ما خوش نمی آمد ، با لپ تاپش دردنیای خود به نظرتنها نمی آمد .کمی این طرف تر، دودخترجوان چنان صمیمانه نشسته بودند که هیچ موجی ازصدای آنها ازدنیایشان خارج نمی شد . سه دنیای متفاوت که شیرینی دنیای ما آمیخته با طعم شیرین بستنی های آب شده درآن چند ساعت چیزی ست که هرگز فراموش نمی کنم .گفتیم و خندیدیم وازچهره های خندان همدیگرکه پشتش تلخی حقایق دنیای بیرون کافه موج می زد عکس گرفتیم که اگرروزی گرفتاری های زندگی مجال دیدارمجدد را فراهم نکرد ، دل تنگی هایمان را با دیدن آنها تسلی دهیم .

این روزها عجیب هوای دنیای صمیمانه آن دو دختر جوان به سرم زده است. دلم کافه می خواهد ...

  • ژابیز

نظرات  (۳)

  • آبان دخت ...
  • این روزها انگاری همه دلتنگ یه کافه ایم...دلتنگ دو دختر جوان...
    پاسخ:
    برای همه آرزوی دلخوشی می کنم . :)
    مراحل آشنایی دنیای مجازی(به اضافه صداقت بشود) تا به این مرحله برسد لذت بخش است. از اشتراک گذاری فکر شروع می شود تا می رسد به دیدار ظاهری. برخلاف دوستی های دنیای حقیقی.
    پاسخ:
    سلام.
    بله درسته با اشنایی افکار و عقاید شروع میشه
    و اگر همفکر و هم عقیده باشی به دیدار منتهی میشه.
    به نظرم این جور اشنایی ها که هیچ توفیق اجباری در ان نیست ،ارزش و دوام بیشتری دارند .
    ان شاء الله با شما هم که بیشتر اشنا شدیم ، یه ملاقات لذت بخش خواهیم داشت، چهارمی عزیز  .
    به امید ان روز (:
    ممنون از نظر و حضورتون .
    البته اگر غبار این روزها روی روابط آن ها تاثیر نگذاشته باشد و هنوز همان دو دختر سابق باشند ... 
    پاسخ:
    با این گرد و غبار موجود تو فضای روابط ( که می گن تقصیر داعش هم هست ) بعید هم نیست .
    ولی دنیای اون لحظه شون خیلی با ارزشه و فکر می کنم  نیاز مبرم این روزهای همه ادم هاست .
    ممنون از حضور و نظرتون .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی