در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

ای کاش غزل هم...

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ

عکس:ناشناس

**میلاد اولین امام زاده مبارک**

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

باید که غزل هم ثمری داشته باشد
بر حال خرابم اثری داشته باشد

با شعر فقط عرض ادب می کند این دل
بد نیست گدا هم هنری داشته باشد

ای کاش که آقای کریمان دو عالم
بر نوکر خود هم نظری داشته باشد

هرآنکه مشرف به بقیع می شود امشب
از غربت او چشم تری داشته باشد

حتی نگذارند که بر قبر غریبش
صحن و حرم مختصری داشته باشد...

محسن زعفرانیه

  • ژابیز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی