در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

منِ ظالم

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ق.ظ

**********

چقدر به خودم ظلم کرده ام

به عقل ام که می شد پُرش کرد از چیزهای نابی که هرگز به آن خطور نکردند.

به دلم  که همیشه محروم ماند از خواسته هایش ،

مثل کودک محجوبی که  حیای کودکانه اش هرگز اجازه نداد ،

بیشتر از جیب پدرش ، آرزو کند.

به کودکیِ ناکامم که همیشه درحسرت اندیشه های کودکانه ، قربانی بلوغ زودرس شد.

چقدر به نوجوانی ام ظلم کرده ام که در قمار نوشتن چند خط شعر ، دلم را باختم

بله من به خودم ظلم کرده ام

من به تمام سلولهای انفرادی ذهنم که تصویری ، شعری ، کلام نگفته ای در آنها محبوس ماند ، ظلم کرده ام

و چه ظالمانه هنوز هم ، احساسات جو گندمی جوانی ام را به حساب نمی آورم.

  • ژابیز

نظرات  (۱)

  • سید رضا سعیدزاده بیدگلی
  • سلام خانم ژابیز
    این مطلب تقریبا از زبان همه هستش.
    متاسفانه "انه کان ظلوما جهولا"
    نوشته خوب بود. شاید یکی دوجا میشد اصلاحاتی داشت.
    لحن هم به نوعی آخر کار تغییر کرد.
    عکس بسیار زیبا است.
    پاسخ:
    سلام
    خوشحالتر میشدم اگه اصلاحاتش رو هم میدونستم.
    و البته درباره تغییر لحنی که به اون اشاره کردین.

    وای اینکه یه عکاس حرفه ای از عکس غیر حرفه ای من تعریف می کنه ، واقعا در پوست خودم نمی گنجم .
    البته امیدوارم بدون تعارف بوده باشه .
    ممنون از نظر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی