در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

دلتنگم و دیدار تو درمان من است

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ

☀️أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی (ع)☀️

                               

شعر خوانی مرحوم آقاسی (می خوام برم امام رضا)

                               

  

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

آرزوی وصل تو آتش به جانم ریخته
درد دل با تو سخن ها بر زبانم ریخته
بند می آید زبانم تا به صحنت  میرسم
گویا ظرف عسل روی زبانم ریخته

قاسم نعمتی



 دلتنگم ، اونم چه دلتنگی ...

از اون دلتنگی هایی که با هیچ چیز و هیچ کس بر طرف نمیشه .

از اون دلتنگی های قفس مانندی که فقط میل رهایی داری.

انقدر تنگ که به اندازه تُنگه برام

زندگی برام تُنگه .

دلم اقیانوس می خواد ...

  • ژابیز

نظرات  (۱)

سلام
خیلی خیلی تصویر زیباییه.
ان شاله نصیبتون بشه. دعا کندی که نصیب ما هم بشه.
پاسخ:
سلام
من که واقعا بی تابشم .

ان شاء الله نصیب همه آرزومندانش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی