در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

آن دوست که آرام دل ما باشد ...

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ق.ظ

**********

 در زمانه ای که زندگی داره با شتاب خودش رو به نابودی نزدیک میکنه و آدمها بی توجه به نابترینهای زندگیشون , شبانه روز به ولنگاری های مجازی و واقعی مدرن پرداخته اند , داشتن یه دوست که به خاطر تو مرخصی بگیره و یک و نیم ساعت تو مترو منتظرت بمونه و کل اون روزش رو با تو توی پیک نیک صرف کنه , اگه خوشبختی نیست پس چیه ؟

یه پیک نیک تابستانه دو نفره رفاقتی تو پارک ملت بدون شک نیاز هر آدمیه , یه جای دنج و خنک. و اگه اول روز غیر تعطیل هم باشه که سکوت و آرامش مطلق.

این بار خبری از رستوران و غذای فست فود نبود. به عشق هم دست بکار شده بودیم, من برای نهار و او برای عصرانه.محبت به خورد هم دادیم چون میدونستیم تلخی درد دلهامون ، کورسوی امید ته دلهامون رو خشک خواهد کرد.گله کردیم از زندگی و از فراق یار , از دست بی محبت روزگار...

********

 پ ن 1. تنها دلخوشی زندگیم بعد از گوشیم همین دوستمه .

 پ ن 2 .  با اینکه به دردی مبتلا شدم که هم دلم می خواد برم بیرون و دوستان رو ببینم و با آدما معاشرت کنم و از طرفی هم دلم می خواد خونه بمونم و کسی رو نبینم , اون روز بسیار خوش گذشت و به قول دوستم لذتش با یه سفر حسابی برابری کرد.

 پ ن 3 . برای دوستم نگرانم .با عاشق شدنش خودآزاری عجیبی رو شروع کرده. 

 پ ن 4 . خدایا حال و عاقبت هممون رو با  خیر و برکت ختم کن.

  • ژابیز

نظرات  (۱)

سلام ، آخ..... چقد خوب که آدم یه دوست خوب و عاشق  داشته باشه ...همیشه خوش باشین و سلامتی بهتون برگرده انشالله .دوست سایه گاه آرامی ست تا خستگی ات را با او به فراموشی بسپاری هروقت دوست داری در آغوشش بگیری شانه هایش را با بی سر و سامانی ات سهیم کنی و اشکهایش را بانوک انگشتانت محو کنی .. دوست چیز دیگریست ...

پاسخ:
 سلام .
ممنونم.امیدوارم شما هم سلامت و شادمان باشید.
با تعاریف شما ادم هوایی وجود دوست میشه همین لحظه :))
ان شاء الله دوستان خوبی باشیم و داشته باشیم.
ممنون از حضور و نظرتون.:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی