در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

به کجا چنین شتابان

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ


کِی وقت کردیم که انقدر بد بشیم. انقدر به ادمها بی تفاوت باشیم که نخواهیم درکشون کنیم , که زندگیشون , دردهاشون , دغدغه هاشون برای ما بی اهمیت و بی ربط به نظر بیاد .چی میشه که مدیری انقدر راحت کارمندان و کارکنانش را از کار بر کنار می کنه ان هم در شرایطی که تا پایان سال 1 ماه بیشتر باقی نمانده و هیچ شرکتی جذب نیروی جدید نداره. دو 3 ماهی هست که شرکت حقوق کارمندانش رو پرداخت نکرده و انها در مذیقه مالی هستند اما دلخوش بودند به اینکه هنوز شغلی دارند و امیدوار به اینکه شرایط مالی شرکت بهتر میشه .
دو روز پیش حدود 10 نفر از کارکنان از کار برکنار شدند.و امروز فضا بسیار ساکت و غم انگیز بود.تو افراد باقی مانده هنوز اضطراب برکناری وجود داشت.وقتی فکر میکنم که آن آقایون جواب خانواده هاشون رو چی میدن و با مخارج شب عید به کجا متوسل خواهند شد دلگیر و غمگین میشم.با اینکه مدیر خودش هم از این شرایط خرسند نیست و براش گفتن این خبر به آنها راحت نبود اما آیا واقعا راهی نبود.
آیا نمی تونست یکی از خودروهای 100 میلیونیش رو بفروشه و حقوق های عقب افتاده رو پرداخت کنه؟ یا یکی از اون آپارتمانهای میلیاردیش رو؟!!!
ای کاش یکی پیدا می شد و بهش می گفت : به کجا چنین شتابان آقای مدیر؟

  • ژابیز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی