در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

ای دل ! اگرت طاقت غم نیست , برو ...

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ب.ظ

   

**********

 در اندرون من بشارتی هست .عجبم می آید از این مردمان ، که بی آن بشارت شادند .

اگر هر یکی را تاج زرین بر سر نهادندی ، بایستی که راضی نشدندی ، که ما این را چه کنیم ؟

ما راگشاد اندرون می باید .کاشکی این چه داریم همه بستندی، وآنچه آن ماست به حقیقت، به ما دادندی .(شمس تبریزی)

**********

اینکه میگن هر چیزی رو بخوای تمام هستی دست به کار میشه تا تو به اون برسی حرف مفته. من سالهاست که منتظرم و با تمام وجود خواستم ولی اتفاقی نیوفتاد. اینکه میگن همه چیز به دید آدم بستگی داره ودیدت رومثبت کن , هم مزخرفه. آدمی که شام شب نداره با دید  مثبت سیر نمیشه.

 رها کنیم حرفهای روشنفکرانه نابودگر را.حرفهای تسلی بخش حبابی.

 آدمی جز رنج چیزی نیست و این حرفها هم مرحمی بر این رنج نیست.



پ.ن 1 : خاطرات یا تجربیات ؟ کدوم آزاردهنده ترند؟ 

پ.ن 2 : گاهی تلاش نکردن نابودی رو به تعویق میندازه ,

مثل آدمی که تو باتلاق گیر کرده.(  گیر کردم تو باتلاق زندگیم و با تمام وجود تقلا می کنم.)

  • ژابیز

نظرات  (۱)

سلام ، این شعر قیصر خیلی زیباست 
گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود
گاهی بساط عیش خودش جور میشود 
گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است 
گاهی نگفته قرعه بنام تو میشود ...
گاهی چه زود فرصتمان دیر میشود ....
بی عشق سرمکن که دلت پیر میشود 
ناراحت شدم از این همه دل تنگی ... خداوند دلتون رو آرام کنه 

پاسخ:
سلام 
ممنون از اینکه به ما سر می زنین.
.
که عشق اسان نمود اول 
ولی افتاد موانع بر سر راه...
حالا این عشق به کی و چی ؟ فرقی نمی کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی