در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

خدایا ظهور کن ...

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸ ب.ظ

**********

کاش به تلافی زجرهایی که تو زندگی میکشیم ,  حداقل برای " زمان مرگمون "  حق انتخاب داشتیم.

کاش گاهی , به تلافی دلشکستگی هایی که تو دنیا میبینیم خدا می اومد کنارمون می نشست, سرمون رو تو بغلش می گرفت

و ما تا می تونستیم زار میزدیم... 

خدایا برای نامردی هایی که تو دنیات می بینیم کی می خواهی ظهور کنی؟

برای نابرابری ها, ظلم ها , آزارها...

حداقل برای تنهایی هامون کاری بکن...

  • ژابیز

نظرات  (۱)

کاش ظهور می کرد آن منجی یگانه ....... تا پایان دهد به این همه نابرابری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی