در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

سهم

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ب.ظ

**********

دیگر برای داشتن چیزی سماجت نخواهم کرد

انچه که سهم من است ، به من خواهد رسید

ما بقی اسباب لبخند خداست...

  • ژابیز

نظرات  (۲)

  • آزاد مرد آزاد مرد
  • لبخند...
    پاسخ:
     و انسان اینه تمام نمای خداست ...

    بسیار عالی ...
    پاسخ:
    بسیار سپاس.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی