در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

از غریبی علی(ع)، خاک مصیبت بر سرم . . .

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ق.ظ

عکس :ناشناس

**********

با این که به کوفه نور تاباند علی
یک عمر درون خانه اش ماند علی

آن ها که صف اول مسجد بودند
گفتند مگر نماز می خواند علی..؟!

شعر :علی عطری

نظرات  (۱)

سلام ممنون از آدرستون که دادین
پاسخ:
سلام خواهش می کنم .
ممنون از شما که سر زدین .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی