در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

گلپونه ها ، نامهربانی آتشم زد ...

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ب.ظ

**********

 از دست دادن خیلی سخت است .اینکه مدام چشمت به دنبال گمشده ات بگردد ، آزاردهنده است.

حالا اگر این گمشده یک دوست خوب باشد که آزارش چند برابر میشود.

 چشم انتظار کسی باشی که رفته ، که شاید دیگر هرگز برنگردد .

اما سخت تر از همه اینها ، تنهایی دستمالی شده ای است که با یک مشت خاطرات شیرین آلوده شده.

این تنهایی کشنده ست ...

  • ژابیز

نظرات  (۱)

سلام، دوری از یک دوست خوب  واقعا آزاردهنده ست، امااگربرای رسیدن به آرزوهاش باشه راحت تر میشه باهاش کنار آمد، من که باهاش کنار آمدم ، انشالله شماهم همینطور......
با تاخیر .... سال نو مبارک باشه انشالله سالی پراز خبرهای خوش داشته باشین (برای گفتن تبریک و شادباش به یک همنوع هیچ وقت دیر نیست)
پاسخ:
سلام .
درسته برای گفتن شادباش هیچ وقت دیر نیست :))

.
.
.

امیدوارم عزیزانمون هر جا که هستند سلامت و موفق باشند. :)

ما هم با دلتنگی هامون کنار می آییم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی