در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

ای کاش دستم به جایی بند بود...

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ب.ظ

عکس :ناشناس

**********

هر چه می گفتم مادر جان من که کاره ای نیستم .من فقط مامورم و معذور ، قبول نمی کرد .

می گفت باز شما به آنها وصلید بهشان بگویید شما را به حق صاحب این ماه و سر بریده اش به داد ما برسید .با چشم گریان از من خواست تا به گوش مسئولین برسانم که اوضاعش خراب است .خانه اش دارد از دست می رود . بی سرپرست است و ...

ای کاش دستم به جایی بند بود و کاری برایش می کردم .

ای کاش دستم به جایی بند بود تا برای نوجوانی که عمری را، بدون سایه پدر و مادر معتادش ، با خانواده مادریش سپری کرده بود کاری می کردم .

ای کاش دستم به جایی بند بود تا برای مرد نگهبانی که 5 جوان بیکاردر خانه داشت کاری می کردم.

ای کاش دستم به جایی بند بود تا برای پدر و دختری که با اسباب منزلشان مهمان دائمی خانه عمو شده بودند کاری می کردم ...

عجب روزگاری شده است که گربه های محل حالی برای تنازع ، برای بقای خودشان را هم ندارند .

آنها هم برای یک تکه آشغال گوشت از آدمها گدایی می کنند ...

  • ژابیز

نظرات  (۲)

سلام واقعا خسته نباشین.
به نظرم وقتی آدما مسئولیت ندارند بهتر صدای مردم جامعه را می شنوند. مثل اینکه مسئولیت داشتن ارتباط شدیدی با نشنیدن دارد.
پاسخ:
سلام
خدا قوت اصلی مال مسئولینه که
دویدن برای قدرت و ثروت دیگه انرژی براشون باقی نذاشته. :)
  • امیر بصیری
  • ای کاش مسئولین بجای بازی های روزانه وحرفهای تکراری کمی هم گوش شنوا وبازویی کاری داشتند وای کاش ...

    همواره موفق وموید باشید
    پاسخ:
    ای کاش ...
    .
    .
     ممنون .
    سپاس از حضور و نظر . :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی