در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

می نویسم از خودم ...

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ب.ظ

**********

می نویسم از کسی که هرگز نبوده است .

کسی که در تلاطم زندگی همواره بر بادبانهای شکسته ام دمیده است .

لحظه های شیرین بازی های کودکی و

پوچ انگاری های دوران نوجوانی را همواره ، همراه من بوده ...

روزگاران دور  را  تداعی گر است .

کسی که با بودنش ، نداشتن را به چالش می کشد .

دلگرمی شبهای سرد زمستان من است و نسیم خنک سحرهای تابستانم.

امید لحظات از خود گسستنم می شود و گره می زند بند ناامیدی هایم را .

دلخوشم می کند به روزگارانی که خوشایند من است .

می نویسم از خودم ...

 

  • ژابیز

نظرات  (۱)

گاهی دلم برای کسانی که هیچ وقت
در من نبوده اند چقد تنگ می شود...
پاسخ:
دلتنگی هایت را به باد بده
تا به گوش خدا برساند .
خدا بهترین خریدار است ... 
.
.

ممنون از بازدیدتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی