در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

تقلا

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

عکس :ناشناس

**********

تو می روی

و بغض رفتنت

چنگ می زند بر گلویم 
گویی تقاص می گیرد

از هزاران فریاد "دوستت دارم "هایی که هرگز آوا نشد. 

تو می روی

و تقلای روحی سرکش 

مرا در خود ذوب می کند 
و من همچو غریقی پیچیده در اوهام 

پس زده می شوم از امواج بودن ... 
اکنون ،همچو لاشه ای تنیده در افسوس هرگز ندیدن

آرمیده ام در خلاء. 

  • ژابیز

نظرات  (۱)

بسیارزیباست

پاسخ:
سپاس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی