در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

روز جهانی دوربین

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

عکس:ناشناس

**********

امروز 29 ژوئن روز جهانی دوربین بود .نمیدونم باید به عکاس ها تبریک گفت یا به دوربینها؟

یا اصلا چه کار خاصی باید در این زمینه انجام داد ؟ شاید باید دوربینها رو یه سرویسی بکنیم  یا شاید هم منظور اینه که یه عکس یادگاری باهاشون بگیریم به این معنی که شما هنوز هم برای ما کارایی دارین .

البته برای عکاس ها که دوربین بخشی از وجودشونه ، شاید معنای دیگه ای ( بهتری) داشته باشه .

به نظرم دوربین یکی از بهترین و ضروری ترین اختراعات بشری به حساب بیاد .

وسیله ای که می تونه کلی عکس از:

- دوران کودکی

- تولدهای دوره نوجوانی

- اردوهای دوره دانش اموزی

- لحظات خنده و شادی تو بوفه، ادا و اصول های توی کلاس، تورهای یک روزه و نهایتا یه جمع دوستانه با استاد تو  دانشگاه

- جمع های دوستانه تو پادگان ( که ما هرگز تجربه نکردیم )

- لحظات دونفره و رمانتیک اولین روز نامزدی

- مراسم عروسی و ژستهای رسمی خانواده ها

- نخستین لحظات به دنیا اومدن اولین فرزند

- بزرگ شدن بچه هامون و تکرار مراحل بالا برای آنها

- عکس های دونفره از دوران میانسالی و لذت در کنار هم بودن

و خیلی از لحظات ناب دیگه که شاید هرگز تکرار نشند ، رو به ثبت برسونه که فقط با یه نگاه به هر کدوم کلی خاطره تو ذهنمون مرور بشه .

به عکسهای گذشته که نگاه می کنم چه خاطرهای تلخ و شیرینی که از ذهنم گذر نمی کنند.

خاطره هایی که جایی نوشته نشدند ولی هرگز از قاب اون عکس ها پاک نمی شند .

دوربین دوست داشتنی ترین اختراع بشره .

نمونه هایی از اولین دوربینهای تولید شده در جهان

  • ژابیز

نظرات  (۲)

  • سید رضا سعیدزاده بیدگلی
  • سلام.
    تصاویر جالبی بود. چه دوربین هایی داشتن!!!
    پاسخ:
    و علیکم السلام.
    معلومه که انگیزه و علاقه شون زیاد بوده که می تونستند با این دوربین ها کار کنند.
    سپاس بابت حضور و نظر.
    بسیار زیبا و مفید
    پاسخ:
    خیلی ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی