در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

میلاد

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ب.ظ



**********

سالروز میلادم گذشت .متفاوت از سالهای پیش .

برخلاف پارسال ، امسال خیلی هم شلوغ نشد .

شاید چون خودم نخواستم .

حوصله نداشتم؟اهمیتی نداشت؟سرم شلوغ بود ؟و...

نمی دونم.

چقدر زود به اینجا رسیدم . به این سن .

و چقدر این بزرگ شدن برام ملموسه، این رشد کردن ، این  کامل شدن.

چقدر عاقل شدم؟ رو نمیدونم

ولی از این نگاهی که به دنیا دارم ، راضی ام .

و خدا رو شاکرم به خاطر این رضایت .

با اینکه دغدغه هام زیاده ولی وقتی پای میز مذاکره با خدا میشینم همشون بی ارزش میشند .

آرزویی نکردم.

تولدم مبارک :))

  • ژابیز

نظرات  (۲)

  • کیمیای محبت
  • تولدتون مبارک باشه

    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    salam
    mobarak bashe. (:
    پاسخ:
    هر جُ از مهرُ وفا می خوان بگن اسم شُمان                                         
    دل من هَوُی تُ وُ مهرُ وفات کرده بود
    .
    .
    .

    سلام
    ممنونم چهارمی عزیز . :))


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی