در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

هواتو کردم...

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ

عکس:ناشناس

**********

سالهاست که این دل در هوایت می پرد

حسرت یک دانه گندم از سرایت ، می برد

سالهاست در آرزوی دیدن باب الجواد

دیده ام صدها گوهر در جان خود می پرورد

  • ژابیز

نظرات  (۲)

  • سید رضا سعیدزاده بیدگلی
  • سلام.
    خیلی وقته که نشده بریم زیارت امام رضا.
    ان شاء الله قسمت بشه دوباره.

    شعر هم قاعدتا میتونست بهتر باشه. الان نمیشه روون خوند! :) شاید کمی اینطوری بشه بهتر باشه:

    سال ها این دل به امید هوایت می پرد
    حسرت یک دانه گندم از سرایت می برد
    سال ها در آرزوی دیدن باب الجواد
    دیده ام صدها گهر در جان خود می پرورد
    پاسخ:
    و علیکم السلام.
    ان شاء الله که هر چه زودتر قسمت شما و آرزومندانش بشه.

    در مورد شعر هم ، بله کمی اینطوری زیباست.:)
    ممنون بابت توجهتون جناب سعیدزاده.

    یا امام رضا 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی