در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

به نام خدایی که در جان من است ...

در اندرون من

‍ سخن در اندرون من است .
هرکه خواهد سخن من شنود در اندرون من در آید...
شمس تبریزی

پس از طوفان

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۱ ب.ظ

عکس:ناشناس

**********

آرامش بعد از طوفان را دوست دارم .

آن لحظه ای که بی رمق و خسته ، گوشه ای افتاده ای ونای حرکت کردن نداری.

خودت را در شرایطی می بینی که دیگرچیزی برای ازدست دادن نداری واین حس خوبی ست،

چون دیگر وابستگی و دلبستگی به چیزی نداری که نتوانی بدون آن زندگی کنی .

لحظات پس ازطوفان خیلی با ارزش اند ، وقتی که خودت را آزاد از قید و بندهای زندگی می بینی.

تو دیگر آن آدم سابق نیستی .فکرت ، نگاهت ، احساست .... همه چیز عوض شده است.

حالا دیگر راحت تر تصمیم می گیری ، زیباتر می بینی ، و زودتر احساس می کنی .

در لحظات پس از طوفان به خدا نزدیک ترهستی ،

برایش عزیزتری و عزیزان خدا مستجاب الدعوه اند ولی تو دیگر حاجتی نداری ، تو به بی نیازی رسیده ای . تو به جایی رسیده ای که معنی ناپایداری و از دست دادن را خوب می فهمی .

بی ارزشی همه چیز را در برابر وجود خودت به خوبی درک می کنی .

لذت آرامش پس از طوفان با هیچ چیز برابری نمی کند .

خدایا از تو به خاطر تمام طوفان های زندگی ام ، سپاسگزارم.

  • ژابیز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی